Sunday, November 25, 2012

Eating and knitting!!

Još jedan kraj još jednog tjedna. Stvarno mi brzo prolazi vrijeme, ali vjerovatno nisam jedina. Puno ljudi mi se žali kako ništa ne stiže jer vrijeme kao da je proletilo pored njih. Ali bez obzira koliko brzo vrijeme prolazi i koliko god ne stignem dosta toga napraviti što sam planirala za taj tjedan, veselim se vikendu, jer tada je vrijeme kada Ž i ja provodimo vrijeme zajedno uz naše klasične čajanke i klupka vune. Naravno, i ovaj put osim zveckanja igala i klasičnog ženskog čavrljanja od kojeg muška polovica bježi glavom bez obzira, bilo je i nezaobilaznih kolača. Ne morate nam ništa reči! Znamo da više pišemo i više slika stavljamo o onome što smo slatko pojele, nego o pletenju i onome što smo isplele. Zaključile smo da bi nam se blog trebao zvati 'Eating and knitting' :) ...



A sada dosta o hrani! Moram se javno potužiti i javno nekome požaliti da je izbor vune u zagrebu užasan i tužan. Prošli tjedan sam se stvarno naživcirala tražeći lijepu žutu vunu. Naime, ako sam našla nijansu žute koja mi se sviđa vuna je bila toliko gruba da ju nebi zaželjela ni najgorem neprijatelju, a ako sam našla vunu koja je lijepa i mekana na dodir, naravno da je ta nijansa ili bila preblijeda ili toliko kričava da nisam mogla gledati u nju. Ok! Odustala sam od traženja žute vune i uzela klasičnu tamnu nijansu zelene, jer to je jedino što se kod nas nudi - tamne i zagasite boje. Obišla sam već sve dućane u kojima se prodaje vuna u Zagrebu i svugdje ista stvar - ili nemaju izbor boje, ili nemaju vunu koja je po sastavu imalo slična vuni (ne privlače me baš sintetički materijali), ili nemaju izbor vune općenito. A da ne spominjem da u jednom dućanu ista vuna dođe duplo skuplje nego u prethodnom. Da se razumijemo, voljna sam izdvojiti i veću svotu novca za vunu, ali pod uvijetom da je to VUNA, a ne sintetika. Pomišljam i na kupnju preko ineterneta, ali volim opipati ono što kupujem.

Ali današnje sunce malo mi je popravilo raspoloženje, ali i naravno naša tjedna čajanka :).


Laku noć vunoljupci, iskoristite još ovo malo nedjelje da skupite energiju za početak novog tjedna!

V.

No comments:

Post a Comment